Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бордюг О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Бордюг О. В. Експертні системи як засіб підвищення фахової компетентності з предметів фізико-технологічного спрямування [Електронний ресурс] / О. В. Бордюг // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 262-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_92
| 2. |
Бордюг О. В. Підвищення професійної спрямованості навчання завдяки використанню електронних систем штучного інтелекту [Електронний ресурс] / О. В. Бордюг // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 250-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_85
| 3. |
Луцик І. Г. Інтерактивні технології навчання як чинник особистісного розвитку студентів педагогічного коледжу [Електронний ресурс] / І. Г. Луцик, О. Г. Бордюг // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_19
| 4. |
Берестов І. В. Дослідження конструкції пристрою для сортування вагонів на станції, що обслуговує крупний металургійний комбінат [Електронний ресурс] / І. В. Берестов, О. В. Розсоха, М. Ю. Куценко, О. А. Бордюг, Ю. О. Потюк // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 2(3). - С. 4-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_2(3)__2 Проаналізовано конструктивні параметри сортувального пристрою станції Маріуполь-Сортувальний, який показав, що вони не повною мірою відповідають нормам, закладеним у діючих правилах, і нормах проектування сортувальних пристроїв, в наслідок чого у багатьох випадках неможливо застосовувати ресурсозберігальні підходи без повної реконструкції гіркової горловини.
| 5. |
Бордюг О. В. Методологія побудови інтелектуальних систем штучного інтелекту для професійного навчання [Електронний ресурс] / О. В. Бордюг // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_7 Розглянуто використання іформаційно-комунікаційних технологій у навчанні, для підвищення рівня дієвості знань. Одною з таких технологій обрано комп'ютеризовану систему штучного інтелекту, а саме їх різновид - експертну систему (ЕС). ЕС, як клас програмного забезпечення, разомі з відповідною методологією побудови та застосування, здатні змінити ситуацію у професійному навчанні на краще. Відомо, що ЕС застосовуються для вирішення завдань у певних предметних галузях. Саме це їх "покликання" успішно можемо використовувати у професійному навчанні студентів. Одним із ключових етапів у процесі розробки інтелектуальних систем (ІС), а саме ЕС, є опис їх предметної області. Згідно з визначенням, "предметна область - це модель деякої частини реального світу". На концептуальному рівні предметна область представляється виділеними в ній типами об'єктів, атрибутами цих типів об'єктів і зв'язками між ними. Ефективність прийнятих рішень ІС істотно залежить від підготовки та адаптації багатства знань фахівців досліджуваної предметної області. Тому, до сих пір залишається актуальним питання розробки методів отримання та формалізації знань про предметну область для розробки систем штучного інтелекту. Слід зазначити, що під час опису предметної області важливе значення має не стільки кількість використовуваних знань, скільки методи їх відбору та подання. Саме від них залежить показник інтелектуальності системи, що виявляється в здатності використовувати в потрібний момент релевантні (необхідні) знання. Вибір методу відбору та представлення знань визначається специфікою тієї частини реального світу, яку відображає предметна область. Запропоновано ряд етапів щодо розробки методів отримання та формалізації знань, з опису предметної області, необхідних для розробки навчальних систем штучного інтелекту. Що надасть можливість ЕС, як класу програмного забезпечення, разом з відповідною методологією побудови та застосування, змінити ситуацію у професійному навчанні студентів на краще.
| 6. |
Тимченко Л. М. Особливості правового регулювання концесійного договору за законодавством України [Електронний ресурс] / Л. М. Тимченко, О. Бордюг // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2021. - Вип. 67. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2021_67_25
| 7. |
Іллєнко В. В. Целюлозоруйнуюча активність ґрунтової мікрофлори за впливу різних рівнів радіонуклідного забруднення [Електронний ресурс] / В. В. Іллєнко, І. В. Волкогон, О. А. Бордюг, А. В. Клепко, М. М. Лазарєв, І. М. Гудков. // Наукові доповіді Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2023. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nd_2023_3_6
|
|
|